Coroniță de primăvară pentru ușă

Standard

        Împreună cu iepurașii, am confecționat astăzi coronițe de primăvară, pentru ușă, din farfurii de carton. Am decupat centrul farfuriilor și le-am îmbrăcat în hârtie creponată verde. Iepurașii le-au decorat cu flori de măr ( puteți consolida, în cadrul acestei activități, numerația până la zece sau chiar până la douăzeci, propunându-le copiilor să lipească un anumit număr de flori ). La sectorul Artă, am pictat fluturi prin tehnica suprapunerii, apoi i-am prins de coroniță cu șnururile de mărțișor pregătite la începutul lui martie, prin răsucire. Iată coronițele noastre primăvăratice!

5 responses »

Lasă un răspuns

