Povestea unui bob de grâu

Standard

          Astăzi, la Întâlnirea de dimineață, iepurașii au aflat Povestea unui bob de grâu, într-o prezentare accesibilă și atractivă, descoperită pe didactic.ro – AICI. Am identificat, apoi,  ingredientele din care se prepară pâinea (făină, drojdie, apă călduță, puțin ulei, zahăr și sare)  și am pregătit aluatul, pe care l-am lăsat o jumătate de oră la dospit, pauză numai bună pentru gustarea de dimineață. Cu forțe proaspete, ne-am apucat de lucru, fără să uităm de șorțulețe sau de băsmăluțe. Am modelat colăcei de diferite forme, i-am așezat în tăvi, apoi i-am uns cu puțină apă în care am dizolvat câteva linguri de zahăr și i-am decorat cu mac. După o oră, mirosul de pâine caldă ce venea de la bucătărie ne-a trezit din nou pofta de mâncare. Era și timpul. Părinții ne așteptau, fără să bănuiască ce surpriză le pregătisem. ,, A fost super, domnișoara! Păcat că Marian (absent astăzi) a ratat toată distracția!” (Florin).

2 responses »

  1. O idee inspirată aceea de a frământa pâinici. Este o experienţă pe care nu o vor uita. Copiii adoră să imite adulţii, mai ales în activităţile pe care le consideră joacă! Minunat, felicitări!

    • Mulțumim! Le-a plăcut foarte mult, într-adevăr🙂 . E prima dată când am avut ,,curajul” să încerc. A fost o activitate mai solicitantă, ce-i drept, dar și satisfacțiile au fost pe măsură. Bucuria lor a fost contagioasă🙂 .

Lasă un răspuns

