În lumea poveștilor

Standard

          Săptămâna aceasta le-am propus iepurașilor o inițiere în tainele fabricării unor lucruri binecunoscute, cum ar fi cărțile, hârtia, pâinea sau vasele de ceramică. Ziua de astăzi a fost dedicată cărților și personajelor îndrăgite de copii. La Întâlnirea de dimineață, ne-am împărtășit preferințele de lectură. Astfel, am aflat că majoritatea celor mici preferă cărțile de povești, dar și revistele de benzi desenate sau enciclopediile despre animale. În continuare, le-am spus iepurașilor  Povestea cărții de povești, apoi am colorat imagini, la alegere, din poveștile îndrăgite (Scufița Roșie, Cei trei purceluși, Hansel și Gretel).

          După micul dejun, am continuat călătoria în lumea poveștilor cu un joc didactic având ca sarcină compunerea și descompunerea numărului șapte. Ne-au ajutat, cum era și de așteptat, cei șapte pitici din poveste, pe care Albă-ca Zăpada i-a împărțit în două grupuri și i-a rugat să meargă în pădure, după lemne pentru foc și după apă de izvor.

          În încheiere, am realizat finalitatea zilei. Iepurașii au reconstituit cele trei povești ordonând și numerotând imaginile colorate (câte șapte pentru fiecare poveste). Am legat apoi paginile și am confecționat trei cărți ce își vor găsi locul pe rafturile bibliotecii grupei.

Lasă un răspuns

