Omul de zăpadă (activitate practică)

Standard

          Astăzi, pentru că zăpada tot întârzie să apară, le-am propus iepurașilor să confecționăm oameni de zăpadă din rolele de carton rămase de la prosoapele de hârtie. Ideea a fost primită cu entuziasm, mai ales după prezentarea tuturor materialelor necesare:

– role de carton
– benzi de hârtie colorată
– ochi mobili
– nasturi
– pompoane multicolore
– sârmă plușată
– lipici

SAM_2997_Edited

Le-am oferit copiilor un model și le-am demonstrat modul de lucru, cu explicații.

SAM_2999_Edited         Știută fiind înclinația spre imitație la această vârstă și impactul pe care îl poate avea asupra unui copil modelul oferit de adult, le-am atras atenția că mi-ar plăcea să văd omuleți cât mai diferiți. Așadar, am precizat că pot alege și alte culori sau pot chiar combina altfel, după placul lor, materialele primite. Iată ce a rezultat!

         În încheiere, vă propunem să vă delectați cu un cântec care ne-a înveselit și pe noi astăzi, în timpul lucrului. Audiție plăcută!

Lasă un răspuns

