,,Chipul meu”

Standard

           Activitatea de astăzi a debutat cu Întâlnirea de dimineață, moment în care iepurașii și-au descris chipul, localizând detaliile feței (ex: ,,Ochii sunt așezați în partea de sus a feței, deasupra ochilor se află sprâncenele, nasul se află în mijlocul feței, gura este așezată sub nas” etc). Am identificat partea dreaptă și partea stângă a corpului printr-o serie de exerciții distractive (,,Ridică mâna dreaptă!”, ,,Bate din piciorul stâng!”, ,,Acoperă-ți ochiul drept!”, ,,Pune mâna stângă pe cap!” etc). În continuarea activității matematice, le-am propus copiilor o fișă pentru fixarea pozițiilor spațiale. Fișa este preluată de pe didactic.ro si o puteți vizualiza AICI.

          Activitatea practică ce a urmat (,,Așază-mă la locul meu!”) a avut ca scop redarea propriului chip prin asamblarea unor elemente decupate (lipire).

Lasă un răspuns

