,,Acesta sunt eu! ” (Corpul omenesc)

Standard

          Săptămâna aceasta vom explora tainele corpului nostru. Pentru început, am observat părțile corpului, am identificat organele de simț și am descoperit rolul acestora. Am aflat care sunt principalele sisteme/organe din corp (creierul, inima, plămânii, rinichii, stomacul, intestinele), le-am localizat și am vorbit despre cum întrețin acestea viața. Iepurașii și-au ascultat inima bătând, și-au luat pulsul, și-au cercetat amprentele, și-au pipăit oasele articulațiilor, au învățat să respire corect, au aflat ce se întâmplă cu alimentele după ce sunt inghițite și cum elimină organismul substanțele de care nu mai are nevoie.

          Am continuat activitatea la cele trei sectoare deschise. La  Știință, am rezolvat o fișă având ca sarcini completarea unui desen cu părțile corpului, colorarea adecvată a ochilor și a părului, imprimarea amprentelor.

           La Artă, am modelat un copil (am insistat asupra redării tuturor părților corpului, mai ales a detaliilor de la nivelul capului).

           La Bibliotecă, iepurașii au răsfoit enciclopedii despre corpul omenesc.

Lasă un răspuns

