Din nou la grădiniță

Standard

         Pe nesimțite, vara și-a strâns rochițele înflorate, pălăriile și ochelarii de soare și a plecat spre alte meleaguri, lăsând loc toamnei, cu parfum de strugure și de frunze uscate. Astăzi, grădinița și-a redeschis porțile și pentru Iepurași, nerăbdători să se întâlnească și să depene amintiri din vacanță.

          Începem anul școlar cu entuziasm, suntem grupa mare acum, am mai crescut, ne-am mai înțelepțit🙂. Așa că, după ce ne-am salutat jucăriile, prieteni vechi și de nădejde, ne-am adunat în cerc și am povestit cum ne-am petrecut vacanța.

         A fost frumos, am păstrat amintiri de neuitat, dar, de la o vreme, ne cam  încerca dorul de grădiniță, cu poveștile și jocurile ei. Pentru început, ne-am amintit ce știam despre anotimpuri, călătorind în lumea celor patru zâne. Am aflat că unii dintre noi iubesc mai mult primăvara, pentru că e anotimpul florilor, alții vara, anotimpul vacanțelor la mare și al înghețatei, unii toamna, cu fructele ei parfumate. O să vă spun un secret: iarna are cei mai mulți admiratori. Copiii o iubesc cum nici nu bănuiți și o așteaptă cu nerăbdare. Nu le spuneți, vă rog, celorlalte trei surori, n-aș vrea să se supere, așa, din prima zi de grădiniță. Sunt sigură că îi vor cuceri și ele pe Iepurași până la sfârșitul anului, cu surprizele lor.

La finalul jocului, am rezolvat această Fișă, preluată de pe didactic.ro .

A fost o zi frumoasă, pe care sperăm că o vor urma și altele, pline de surprize și de bucurii.

Lasă un răspuns

