Înfloresc grădinile

Standard

           Întorși din vacanță, iepurașii au pășit în grădina primăverii. După cum cred că ați ghicit, săptămâna aceasta facem cunoștință cu florile de primăvară. Dacă ieri am aflat ce flori ne fac cu ochiul prin parcuri și grădini primăvara și am cunoscut mai îndeaproape laleaua, astăzi ne-am propus să sorbim tot parfumul florilor din cununa zânei. Așa că la Întâlnirea de dimineață, după ce ne-am salutat și am vorbit puțin despre vreme, am adus mai aproape vaza cu flori și le-am mirosit, rând pe rând. Fermecați de mireasma zambilelor, narciselor și de parfumul delicat al elegantelor lalele, ne-am încumetat să le recunoaștem după miros, așa că am pus repede la cale un joc : ,,Ghicește ce floare ai mirosit!”. Ne-am mai încurcat noi pe ici, pe colo, dar până la sfârșitul săptămânii promitem să deosebim zambila de lăcrămioară și narcisa de lalea😀.

          În continuare, pentră că Iepurașul  a cam început să țopăie curios pe la fereastră, în căutare de copii isteți și iubitori de frumos, ne-am gândit să îi pregătim o surpriză verde: un ghiveci cu grâu pentru masa tradițională de Paște. La sectorul Construcții, am construit ghivecele din PET-uri de 2 l tăiate, pe marginea cărora am prins, de jur împrejur, cârlige de rufe din bambus.

         La Artă, am dat frâu liber imaginației și am pictat ghivecele în culori vesele.

        La Știință am umplut vasele cu pământ și am semănat grâu, punându-ne speranța că va încolți repejor și va crește, că doar l-am udat cu apă în care am picurat un strop de iubire din sufletele noastre de copii.

        La Bibliotecă am decorat ghivece pentru flori cu semnele grafice cunoscute.

        Iată și rezultatul final:

        Idee preluată de AICI.

Lasă un răspuns

