O faptă bună (povestire după ilustrații)

Standard

          Astăzi, i-am anunțat pe iepurași, la Întâlnirea de dimineață, că a venit rândul lor să îmi  spună o poveste, dar una nouă, pe care nu au mai auzit-o până acum.  Florin mi-a dat replica, surprins: ,,Ce poveste? Noi nu știm să scriem, nici să citim!” S-a mai liniștit când a aflat că nu va fi o poveste scrisă, ci una ,,spusă”, după imagini. Și pentru că săptămâna aceasta este dedicată animalelor, și povestea noastră a fost tot una despre animale. Despre necuvântătoare și copii sau despre copii și necuvântătoare🙂

          La început , trebuie să recunosc, m-am temut că tot eu voi fi cea care va depăna firul poveștii, dar încercarea s-a dovedit una de succes. Iepurașii au dat dovadă de creativitate și s-au descurcat de minune, ca niște adevărați povestitori🙂 Și astfel, s-a mai născut o poveste, o poveste despre generozitate și despre puterea prieteniei dintre copii și animale.

Lasă un răspuns

