,,La fermă sau în pădure?” (activitate integrată)

Standard

           Săptămâna aceasta încheie proiectul cu tema ,, Din lumea celor care nu cuvântă”. Astăzi mi-am propus să evaluez cunoștințele copiilor despre animalele domestice și sălbatice, așa că am introdus în scenă două personaje noi-ursulețul Mormi și căluțul Duțu-aflate în căutarea prietenilor rătăciți în oraș (jetoane cu animale domestice și sălbatice, distribuite copiilor). Iepurașii s-au arătat dornici să le sară în ajutor, așa că fiecare animal a ajuns, cât ai bate din palme, la căsuța lui.

Joc cu animale

              Activitatea a continuat la sectorul Artă, unde copiii au colorat animalul preferat. Imaginile le găsiți AICI .

Colorare animale

               La Bibliotecă am scris bastonașe legate, realizând astfel gardul fermei.

SAM_0831_Edited SAM_0832_Edited              La construcții am construit o fermă și o grădină zoologică, pe care le-am populat cu animale.

Constructii

Lasă un răspuns

