Ordonarea elementelor unei mulțimi după mărime

Standard

Astăzi am pus la cale, pentru iepurași, o  activitate matematică  având ca tema ordonarea în șir crescător a elementelor unei mulțimi, după mărime. La Intâlnirea de dimineață încă nu ne era prea clar în ce anotimp suntem, asa că povestea a prins contur. Zâna Iarna și cele trei surori ale sale, Toamna, Primăvara și Vara, le-au trimis copiilor câte un coșuleț-surpriză, pentru a le cunoaște mai bine (în coșulețe se aflau simboluri ale celor patru anotimpuri:steluțe, frunze, flori și mere). Atinși de ,,bagheta magică”, iepurașii le-au ajutat pe zâne să își facă ordine în cămară, așezând jetoanele în șir crescător, după mărime, pe rafturile desenate la tabla magnetică. Fiecare copil a ajutat anotimpul al cărui simbol l-a extras, cu ochii închiși, din coșuleț.

La finalul activității, am ajutat-o pe Zâna Iarna să ajungă la castelul ei așezând steluțele în șir crescător. Fișa o puteți descărca de    AICI.  Eu am imprimat pagina cu steluțe pe hârtie albastră, apoi le-am decupat. Spor la lucru!

2 responses »

Lasă un răspuns

