,,Ninge ca-n povești” (memorizare, pictură)

Standard

Iată că a trecut vacanța și ne-am întors la grădiniță. Și cum nu puteam să lăsăm iarna să treacă neobservată prin orașul nostru, săptămâna aceasta ne-am propus să facem cunoștință cu anotimpul alb. Zis și făcut. Ieri am aflat ce se întâmplă în natură iarna. Am fost uimiți să descoperim că fulgii de zăpadă sunt, de fapt, picături foarte mici de apă (vapori), asemenea picăturilor de ploaie, care au înghețat din cauza aerului foarte rece al iernii. Am înțeles de ce zăpada se topește atunci când o luăm în palmă, ce sunt și de ce apar țurțurii, de ce lacul se transformă iarna în patinoar.

Astăzi am învățat o poezie despre iarna cea geroasă, dar și ,,mult frumoasă”, apoi am pictat fulgi  de nea, încercând albul din cutia cu acuarele, despre care ne tot întrebam noi de la o vreme ce o fi căutând printre atâtea culori. Am aflat și un secret: putem picta fulgisori și acasă, chiar dacă nu avem acuarele, cu pastă albă de dinți.

Lasă un răspuns

