Felicitare de Crăciun

Standard

Pregătirile pentru serbare sunt pe sfârșite așa că astăzi ne-am gândit să așternem pe hârtie o invitație pentru cei dragi. Noroc cu felicitările pe care ni le-a adus poștașul de dimineață, într-un plic uriaș. Frumoase, nimic de zis, dar parcă le lipsea ceva. Pe dată ne-am amintit de brăduții pe care i-am pictat săptămâna trecută. Ne-am gândit că tare bine le-ar sta lângă fereastră, să privească piruetele fulgilor de nea. Am făcut repede rost de câțiva fulgi, vată, lipici și ne-am apucat de lucru. Și iată ce-a ieșit!

Șablonul îl puteți descărca de aici.

2 responses »

Lasă un răspuns

