,,Perechi-perechi” (activitate matematică)

Standard

Tema activității: Aprecierea globală a cantității prin punere în corespondență (formare de perechi între elementele a două mulțimi).

Astăzi, iepurașii au învățat cum să compare cantitativ două mulțimi fără să numere elementele acestora. În prima parte a activității, am apreciat global cantitatea, punând în corespondență elementele a două mulțimi, pe tabla magnetică. Astfel, am descoperit că sunt mai mulți arici decât mere fiindcă un arici a rămas fără măr, dar mai multe fulare decât copii pentru că fiecare copil a primit un fular, iar în coșulet a mai rămas un fular. Morcovii s-au dovedit insuficienți pentru iepurași, dar am rezolvat problema ușor. Am mai cumpărat repede unul de la piață. Am reprezentat grafic corespondența formând perechi între elemente prin trasare cu marker-ul. La final, copiii au rezolvat un test pe caietele folosite ca auxiliare didactice.

Lasă un răspuns

